רוצים לדבר איתי?






    איך יורדים במשקל

    אנשים רבים בכל הגילאים, נשים וגברים כאחד, תוהים איך לרדת במשקל ביעילות ולא תמיד מצליחים למצוא את הדרך הנכונה בעבורם. בעת פניה אל אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, תוכלו גם אתם לעלות על הדרך אל עבר חיים בריאים ומספקים יותר. במהלך הסדנאות הפותחות את שערן בפניכם, תוכלו גם אתם ליהנות מליווי צמוד אשר יסייע בהתמודדות עם הצורך בשינוי מהותי בדפוסי המחשבה ובהתנהלות היומיומית שלכם. הנכם מוזמנים ליצור קשר כבר היום ולהבטיח את היציאה לדרך חדשה אשר תביא לשינוי אמיתי מבפנים, זה אשר יוביל לבחירה בהרגלים חדשים ומאוזנים יותר ובהגשמה ומימוש עצמי. 

    איך יורדים במשקל בצורה יעילה?

    במידה וגם אתם תוהים איך יורדים במשקל מבלי להעלות הכל חזרה, הרי שיש כמה נקודות חשובות שכדאי יהיה להכיר בכל הנוגע לתהליך ההרזיה. כולנו כבר יודעים כי הסוד להרזיה טמון בחיים מאוזנים אשר כוללים את רכישתם של הרגלים בריאים המצליחים לקדם את המטרות שלכם בצורה יעילה. זאת, בין אם מדובר בהגשמת חלום ישן, ובין אם מדובר בהרזיה עליה אתם מפנטזים כבר שנים ארוכות. 

    הדרך להרזיה אפקטיבית עוברת בהבנה מעמיקה של המצב הנוכחי שלכם. זאת לרבות הבנת הסיבות לרעב, היכרות מעמיקה של הרגשות והגוף שלכם והתמודדות עם דפוסי החשיבה שלכם והתפיסה של המזון ומקומו בחיים שלכם. במהלך הסדנאות אשר מתבססות על שיטת העוצמה שבתוכי, גם אתם תוכלו לחקור את עצמכם תוך ליווי מקצועי, קשוב ותומך ותלמדו כיצד לשנות את התפיסה וההרגלים המגבילים על מנת לאפשר לעצמכם להתחיל בחיים בריאים ומאוזנים הרבה יותר. 

    אז איך יורדים במשקל? נפטרים מהרגלים מזיקים

    אין זמן טוב יותר מההווה בכדי לשנות את החיים מן הקצה אל הקצה. פניה אל אירית בוטבול-עובדיה תעניק לכם את האפשרות לקחת חלק בסדנאות המובילות אשר יאפשרו גם לכם ללמוד להכיר מחדש את עצמכם ולהחלים מכל אותם ההרגלים המזיקים שפוגעים בבריאות הנפשית והגופנית שלכם. לפרטים נוספים השאירו פרטים באתר או חייגו 077-2308995.

    ירידה במשקל אחרי לידה

    ירידה במשקל לאחר לידה מהווה חלק חשוב ברצונן של נשים רבות מכל רחבי העולם והארץ. אם גם אתן מרגישות שהמשימה עשויה להיות מורכבת ועל גבול הבלתי אפשרית, חשוב יהיה לזכור כי הדבר ממש לא חייב להיות כך. גם אתן יכולות להשיב את השליטה חזרה לידיים ולהשיג את המשקל האידיאלי עליו אתן חולמות עוד מלפני ההיריון. פנו כבר היום אל אירית בוטבול-עובדיה ותוכלו גם אתן ליהנות מההדרכה והליווי הצמוד במהלכה של טרנספורמציה חשיבתית שתשנה את החיים שלכם. 

    ירידה במשקל אחרי לידה – ממש לא סיפור אגדה

    בסיומה של תקופת ההיריון, נשים רבות עשויות לגלות כי ירידה במשקל לאחר לידה הינה מורכבת ומאתגרת הרבה יותר ממש שחשבו. בין אם אלו הלילות נטולי השינה, התזונה הלא כל כך בריאה או פשוט הקושי במציאת הדרך שתעבוד ותענה על הצרכים האינדיבידואליים שלכן. אך חשוב יהיה לזכור כי אותה הרזיה אחרי לידה אפשרית ולא חייבת להיות מסע מייסר שמלווה בתחושת רעב תמידית. 

    חשוב לציין כי אין סיבה לוותר על האוכל! אל תתפתו למזער את הכמויות שאתן אוכלות. התקופה שלאחר לידה הינה מורכבת וייקח לגוף שלכן זמן להתרגל למציאות החדשה. כך שבמידה ואתן מחליטות לדלג על ארוחות, דעו שאין זה מומלץ כלל, ואף יכול להביא לעצבנות, תשישות ולרוב גם זלילה של כמויות גדולות של אוכל לא בריא בשלב מאוחר יותר. 

    בחירה במסלול תומך וזה אשר יוכל ללוות אתכן בכל צעד תוך הענקת כל הכלים לניהול השליטה העצמית והתאמת התזונה באופן ספציפי לכן, תהיה הבחירה שתוביל אתכן אל עבר עתיד בו אתן נמצאות בשליטה. 

    יורדים במשקל ושומרים על הבריאות

    תוצאותיה של ירידה אפקטיבית ובריאה במשקל יאפשרו גם לכן ליהנות ממענה איכותי למה שהגוף שלכן מבקש מזה זמן רב. בעזרת שיטת העוצמה שבתוכי, אשר פותחה על ידי אירית בוטבול-עובדיה, תוכלו גם אתן ללמוד כיצד לשנות את חייכן ולרדת משקל בצורה יעילה מבלי לפגוע בבריאות ומבלי לסבול מרעב בכל רגע. 

    איך לרדת במשקל אחר גיל 40

    איך יורדים במשקל מהר ?

    אם תשאלו את השאלה איך יורדים במשקל מהר כל אדם באופן אקראי, תקבלו מגוון תשובות שונות כמו- מפסיקים לאכול, מפסיקים לאכול דברים משמינים, מתחילים לעשות ספורט וכדומה. חלק מהתשובות שתקבלו יהיו גם הצעות לדיאטות שונות ומגוונות שמציעות תכניות לירידה במשקל. בכל אופן כל תשובה לשאלה הזו תכלול שינוי בתזונה או שינוי בכושר הגופני או גם וגם. השאלה היא, מה הדרך הנכונה ביותר לרדת במשקל. כדי לקבל תשובה שמתאימה לכם, תוכלו לשאול את עצמכם מה אתם מחפשים בירידה במשקל- ירידה לטווח קצר, ירידה לטווח ארוך, שינוי אורח חיים, הקפדה על דיאטה בריאה ומאוזנת ושאלות נוספות. בעוצמה שבתוכי, כל אחד מקבל בדיוק את הדיאטה הנכונה עבורו.

    איך יורדים במשקל אחרי גיל 40 ? 

    איך יורדים במשקל ועושים את זה נכון – זו השאלה  האמיתית

    האתגר העיקרי בירידה במשקל, הינו להגיע לתוצאות ולהישגים שהצבתם לכם מבלי להישאר רעבים ומבלי למנוע מהגוף שלכם את כל מה שהוא זקוק לו. כמובן שחיטוב הגוף והשרירים הם תוספת נפלאה והם גם ישפיעו לכם על נראות הגוף בסופו של דבר. יכול להיות שבמהלך חייכם ניסיתם דיאטות כאלה ואחרות והצלחתם לרדת במשקל, אבל אולי לא שמתם לב שהגוף שלכם תשוש וחלש יותר או שמא הייתה ירידה במשקל ואז עלייה חדה. אם הגעתם לעמוד הזה שמסביר איך יורדים במשקל, בוודאי ניסיתם כבר דיאטה כזו או אחרת ולכל אחת הייתה את הבעיה שלה.

     

    איך יורדים במשקל בלי ספורט

    הגעתם למקום הנכון

    העוצמה שבתוכי, מעניקה לכם דיאטה מאוזנת בשיטה ייחודית אשר פותחה על ידי אירית בוטבול עובדיה – מומחית ברפואה משלימה, שתגרום לכם לרדת במשקל תוך שמירה על מערכת גוף תקינה. בעוצמה שבתוכי אנו מאמינים שיש להפוך את הרגלי התזונה הנכונים לאורח חיים של ממש גם לטווחו הארוך ורק כך תוכלו להנות מתוצאות לכל אורך החיים. הרי מה הטעם בלרדת במשקל בבת אחת ואז להעלות את הכל בחזרה.

    מעבר לתפריט מאוזן שלא ישאיר אתכם רעבים וייתן לגופכם את כל מה שהוא זקוק לו, תקבלו ליווי מקצועי ותמיכה מלאה. תוכלו להצטרף לסדנאות ההרזיה שלנו ולקבל אינספור כלים וידע על מה שחשוב באמת עבורכם בעולם התזונה.

    סדנאת ירידה במשקל אחרי לידה

    לרדת במשקל אחרי לידה

    ילדת את הילד המתוק והמקסים שלך ונשארת עם עודפים מההיריון שאת רוצה להוריד? לא מצליחה להחזיר את הגוף למה שהוא היה לפני ההיריון? רוצה לקבל כלים שיעזרו לך לרדת במשקל? קודם כל, הפנימי שהיריון הוא תהליך קסום שבין היתר משנה את הגוף. אל תהיי בלחץ, הסירי דאגה מליבך ודעי שבתהליך נכון, תוכלי להחזיר את הגוף למה שהיה ותוכלי לבצע ירידה במשקל אחרי לידה. ירידה במשקל אחרי לידה היא לא עניין של מה בכך ויש המלצות רבות בנושא. בעוצמה שבתוכי, תקבלי בדיוק את תוכנית ההרזיה המתאימה לך לאחר לידה כך שתוכלי לבצע ירידה במשקל אחרי לידה באופן בטוח וללא כל בעיה.

    קצב ירידה במשקל אחרי לידה

    לידה היא תהליך המשנה את הגוף וכאשר אנו רוצים לרדת במשקל לאחר הלידה אנו צריכות לדעת שזה מעט שונה מכל דיאטה רגילה. כאן, נפרט לכם מעט על ירידה במשקל אחרי לידה. כאשר אתן רוצות לרדת במשקל לאחר לידה, חשוב מאוד לשים לב לקצב בו מתקיימת הירידה. קצב הירידה במשקל צריך להיות איטי ומתון ובדרך כלל חצי קילו עד קילו אחד בשבוע לכל היותר, כל אחת לפי גופה. חשוב מאוד, לשים לב לשלב ספורט ופעילות גופנית נכונה המתאימה לנשים אחרי לידה שיעזרו לך מאוד להגיע לתוצאות הרצויות. הקפידי לא לרדת מכמות הקלוריות שמציע התפריט המיועד לך. תפריט נכון לאחר לידה כולל בתוכו את כל מה שהגוף צריך על מנת לשקם את הגוף ואת כל הוויטמינים הדרושים. בנוסף, נשים אשר מניקות צריכות לכלול בתזונה שלהן גם מזון המעודד ייצור חלב. לכן, אל תנסי להקשות על עצמך וקבלי את התפריט הנכון לך אפילו אם הוא לא נראה לך דל מספיק לירידה במשקל.

    העוצמה שבתוכי איתך לכל אורך התהליך.

    ירידה משקל אחרי לידה זהו תהליך ארוך שלוקח זמן. אל תתייאשי ותראי איך שבכל פעם תרדי עוד קצת ועוד קצת תוך שמירה נכונה על הגוף שלך ותחזוקה נכונה. רוצה לשמוע פרטים נוספים? התקשרי ונשמח לעמוד לרשותך. אנו דוגלים בשינוי חשיבתי ושינוי תודעתי שיוצרים גישה אחרת וכוללת לחיים.

    רוצים לדבר איתי?

      עוד בנושא

      אני מניחה שהרבה פעמים נתקלתם במונח "דיאטה".

      אני גם מניחה כי הרבה פעמים ניסיתם לעשות דיאטה ונכשלתם. אולי הצלחתם לתקופת מה.

      באמת רציתם, גייסתם את כוחותיכם ומשאביכם הרגשיים והפיזיים וההצלחה הייתה ארעית, זמנית.

      אחרי תקופת מה חזרתם לנקודת ההתחלה לאחר שחוויתם כישלון נוסף.

      הכישלון החוזר הזה החזיר אתכם למעגל אוטומטי של תקיעות המתרחש אצלכם מזה שנים, מוריד את הערך שלכם בעיני עצמכם, גורם לכם לספר שיפור פנימי קשה ולבוא במשא ומתן נוקב עם עצמכם.

      הנפש שלכם נצרבת ובלי ששמתם לב, זה שמשליך על תחומים אחרים בחייכם.

      כך קורה שאתם מוצאים את עצמכם מתעוררים בוקר בוקר ללא שמחת חיים.

      אתם שואלים את עצמכם "מה לא בסדר אצלי? הרי יש לי הכול… אז למה אני לא שמח?"

      ככה עובד המוח שלנו. אלו הם מעגלים אוטומטיים.

      אם לא תדעו לכוון את זה, תמצאו את עצמכם בתקיעות שתימשך שנים ואולי אפילו חיים שלמים, באותו סיפור פנימי, באותו תסריט, באותה נקודה.

      מה ששיטת העוצמה שבתוכי מציעה לכם זה לא לעשות דיאטה.

      ממש לא! השיטה מציעה לכם לשנות את הסיפור הפנימי הזה, להיות התסריטאים של הסרט שלכם.

      השיטה מציעה לכם שינוי של מה שהכרתם עד היום, להסיר את כל השכבות שמסתירות את המרץ והאנרגיה שיש בתוככם ולגלות את האני האחר, הראשוני.

      השיטה מציעה לכם דרך וכלים מעשיים שיסייעו לכם להגיע לשליטה מלאה על כל תחום בחייכם באופן מיידי וכך לכוון לתוצאות עוצמתיות ומלאות בחיוניות ובבריאות.

      ברוכים הבאים לעולם האמיתי, בו אתם השחקנים הראשיים ואתם אלה האוחזים במושכות, לא התאוות שלכם, לא מערכות היחסים או הפחדים שלכם. אתם.

      להמשך קריאה

      איך יורדים במשקל

      אנשים רבים בכל הגילאים, נשים וגברים כאחד, תוהים איך לרדת במשקל ביעילות ולא תמיד מצליחים למצוא את הדרך הנכונה בעבורם. בעת פניה אל אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, תוכלו גם אתם לעלות על הדרך אל עבר חיים בריאים ומספקים יותר. במהלך הסדנאות הפותחות את...
      להמשך קריאה

      תוכנית הרזיה

      נמאס לכם לעקוב אחר דיאטות מתישות שמשאירות אתכם רעבים וכעוסים מבלי שתצליחו לשמר את התוצאות לאורך זמן? עכשיו גם אתם יכולים לאמץ לחייכם תוכנית הרזיה מדויקת אשר כוללת מענה לכל צרכי הגוף והנפש ותוביל גם אתכם אל עבר המענה המחוטב והבריא אותו אתם מחפשים.  לאילו נקודות...
      להמשך קריאה

      עוצמה בתנועה- קבוצות אימון ספורט וחיטוב

      שיטת האימון המתקדמת בעולם, המאמצת את שיטת העוצמה שבתוכי ומעניקה תוצאות מהפכניות, בהנחייתה של מאמנת בינלאומית עטורת פרסים. האימונים מוצעים במגוון חבילות, כדי להבטיח התאמה והעצמה אישית ליעדיכם ולאורח החיים שלכם.
      להמשך קריאה
      חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support